معرفی سایت همسریابی شیدایی

ازدواج موقت ودائم با همسریابی شیدایی

معرفی سایت همسریابی شیدایی

ازدواج موقت ودائم با همسریابی شیدایی

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است




چند مدتی است که سایت های همسریابی برای انتخاب همسر در اینترنت به شدت رواج یافته اند و با اقبال کاربران مواجه گردیده اند در این میان در بین کارشناسان امر اختلاف نظر فراوانی در مورد استفاده صحیح از امکانات چنین سایت هایی وجود دارد و اصولا عده ای از کارشناسان سایت همسریابی را گزینه مناسبی برای انتخاب همسر در امر ازدواج نمی دانند و عده ای دیگر از کارشناسان استفاده صحیح از سایت همسریابی را منوط به افزایش سطح امکانات و نیز امنیت روانی و اطلاعات کاربران و نیز تایید هویت درست در این سایت ها می دانند.

در این میان آمارها نشان می‌دهد که با این روند کنونی استفاده از سایت همسریابی بیشتر از اینکه مورد استفاده درست در زمینه ازدواج قرار گیرد محملی برای شکل گیری جرایم متعدد در زمینه فریب برای ازدواج و اخاذی های متناوب گردیده است.

گروه شیدایی ضمن صحبت در زمینه سایت همسریابی با کارشناسان به این نتیجه رسید که بسیاری از کارشناسان متفق القول عدم نظارت صحیح نهادهای قانونی بر روی سایت همسریابی را علت استفاده ناصحی و به وجود آمدن جرائم در همسریابی اینترنتی می‌دانند.

سایت های همسریابی هم برای ازدواج دائم و هم برای ازدواج موقت می توانند فعالیت داشته باشند و از نظر شرعی مشکلی نخواهند داشت ولی این امر منوط به افزایش امکانات مورد نظر ونظارت‌های قانونی و حقوقی ونیز وجود کارشناسان برای مشاوره در امر ازدواج برای اینگونه سایت ها می‌دانند.

در کشاکش این روزهای پر تلاطم اقتصادی ادواج می‌تواند به شدت کاهش می یابد و البته نقش اقتصادی تاثیر خود را در کاهش ازدواج دائم نشان دادند و آمارها به ما می‌گویند که کاهش سریع نرخ ازدواج و سیر نزولی آن نسبت به سالهای قبل و عامل مهمی چون کاهش سطح رفاه و سطح درآمد و تورم و رکود بیش از اندازه بر می گردد و کاهش قدرت خرید مردم باعث گردیده است که برای همسر یابی نیز اقدام نمایند ازدواج دائم را حداقل تا زمانی که شرایط خویش را مناسب ببینند به تعویق بیندازند. در این میان میل به ازدواج موقت بسیار افزایش یافته است و بسیاری از جوانان برای حل مسائل عاطفی و جنسی پیش و به گناه نیفتادن در این زمینه روی به ازدواج موقت می آورند.

سایت های همسریابی نه تنها در زمینه ازدواج دائم فعالیت دارند بلکه ازدواج موقت را نیز مد نظر گرفته‌اند و برای آن امکانات مناسبی فراهم کرده‌اند ولیکن باز همان آسیب‌هایی که برای ازدواج دائم در سایت همسریابی وجود دارد به شکل عمیق‌تری در قسمت ازدواج موقت و همسریابی آن دیده می شود.

توسعه یک کشور منوط است به داشتن امنیت روانی و امنیت اقتصادی و به تبع آن شکل گیری یک خانواده به عنوان کوچکترین اجزای سازنده ی جامعه و تربیت و آموزش و پرورش صحیح نسل جدید که فردا وارد بازار کار خواهند گردید و نقش مولد را در تولید در این جامعه ایفا خواهند کرد. ولیکن امروز با کاهش نرخ ازدواج که دلایل آن ذکر شد در یک روند کند نسبت به توسعه کشور قرار گرفته ایم و شاید بتوان با نظارت مناسب در روند انتخاب همسر برای ازدواج در سایت همسریابی گامی در جهت تسهیل هزینه جستجو و مبادله در زمینه ازدواج برداشته باشیم و این امر خود می‌تواند گره ای از هزاران گره موجود باز کند.

سایت صیغه صیغه یابی سایت صیغه موقت سایت موقت، سایت همسریابی موقت ایرانی، سایت صیغه همسریابی دائمhttp://samipatogh.ir/ سایت صیغه یابیhttp://www.yekkamand.ir/ سیغهhttp://p30far30.ir/ موقتhttp://v55.ir
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۰
حامد پرهامی